26 veebruar, 2013

Alen Veziko 13 aastat kestnud suhe purunes. (04.10.12)


Alen Veziko 13 aastat kestnud suhe purunes<br>ErakoguLembelaulik Alen Veziko, kes kirjutanud mitmeid meelejäävaid laule nagu "Ei ole öeldud lihtsalt tuulde", on sunnitud sihitult mööda Eestimaad hulkuma, kuna tema väga pikaajaline suhe jooksis karile.

Päris tavalist hulkumist Alen siiski ei harrasta, nimelt otsustas hüljatud muusik hoopis jalgratta selga karata, töötegemisse väike paus teha ning Eestimaale ring peale teha. Suhtele sai saatuslikuks tormiline muusikukarjäär, tunnistab noormees ise.

"Mu elu on olnud kui karussell. Kõik need kontserdid ja veel plaat, mis ilmus - kõik see sai saatuslikuks mu 13 aasta pikkusele kooselule. Võtsin nüüd iseenda jaoks aega."

Artisti elu pahupool olevat Aleni sõnul see, et pidev elu ratastel loob olukorra, kus armastajad teinteisele võõraks. "Mina olen ikkagi põhisüüdlane, sest olen kodust ära olnud," jutustas Alen Kanal2 uudistesaatele "Reporter".
Allikas: Delfi

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar