27 veebruar, 2013

Mida arvab Luisa Värk Alenist ja tema loomingust?


Olete Alen Vezikoga mitmeid kontserte andnud. Kuidas teie teed ristusid? 

Kohtusime Aleniga ühel heategevuslikul kontserdil, kus me küll koos ei laulnud, kuid Alen tutvustas mulle oma loomingut. Peale seda saatsin talle ühe dueti potsensiaaliga loo demo ning lisasin, et kui ta selle loo lõpuni kirjutab, siis olen nõus seda ka koos laulma. Ta tegi seda ja tänaseks on see ka lindis "Nüüd taas sajab lund"

Teie esitustes on tunda kooskõla, kas see sündis imeväel kohe alguses või alles peale mõningast koos harjutamist? 

Ma usun, et kooskõla tekib, kui inimestel on sobivad iseloomud ja laulmise puhul ka harmoneeruvad hääled. Meie hääled sobivad omavahel kenasti kokku ja ka huumorisoon on meil omal kohal mõlemal.


Laulmas oleme me Alenit kuulnud aga milline ta on inimesena lava taga? 

Alen ongi hea huumorisoonega ja laia silmaringiga inimene. Temaga on alati millestki rääkida ja kui oleme väsinud, siis oskame ka mõlemad õigel hetkel vaikida.

Kas eelootaval Aleni plaadiesitluskontserdil võib näha ka teid? 

Sel kontserdisarjal ma kahjuks osaleda ei saa, kuna viibin sel ajal Eestist eemal uue laulu videosalvestusel.


Milline laul Aleni repertuaarist on teie lemmik ja miks just see? 

Ma ei oskagi öelda milline on just see päris lemmik aga kindlasti meie ühine Nüüd taas sajab lund ja ka Ei ole öeldud lihtsalt tuulde. Mõlemal laulul on ilus ja kandev sõnum.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar