28 veebruar, 2013

Lauri Liiv: Juba asjaolu, et muusik on võimeline ise looma ja enda loodut interpreteerima, on eriline!

Pilt: Lauri Liiv

Lauri Liiv sai tuntuks ansambli Black Velvet solistina. Küsisime ka Lauri käest, kuidas ta Aleniga kohtus ja mis ta Aleni muusikast arvab.

Lauri, kuidas te Aleniga tutvusite? 

Aleniga tutvusin mina seoses ühise kontserttuuriga 2010 aasta suvel "Suveõhtu romantika", kus me esitasime lugusid Eesti teatri- ja filmimuusika kullafondist. Lisaks meile kahele osalesid sellel tuuril veel Tanja Mihhailova ja maestro Olav Ehala. Oli ilus suvi ja ilusad kontserdid. Ühistööni jõudsime tänu Tartu Kontsertkorraldusele ja seda vedavatele perekond Tellissaartele.

Mis teeb Aleni muusika eriliseks? 

Ma ei ole Aleni enda loodud muusikaga just kõige paremini kursis, aga juba asjaolu, et muusik on võimeline ise looma ja enda loodut interpreteerima, on eriline.

Millist lugu sa Aleni loomingust parimaks pead? 

Jälle väga raske küsimus, sest nii kursis ma Aleni muusikaga ei ole. Aga ühte lugu, mis mulle väga meeldib, tean ma küll  ja selleks on "Nüüd taas sajab lund" - see on selline põhjamaiselt karge ja väga ilus armastuselugu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar