01 märts, 2013

Alen Veziko: minu helikäekiri on liiga pikk kolme minuti jaoks! (20.02.13)


Alen Veziko tõdeb, et on küll mõelnud "Eesti laulul" osalemisele, kuid peamiseks takistuseks on see, et tema helikäekiri on liiga pikk ja kolme minuti sisse midagi mahutada on raske.

"Peab vastav lugu olema, mis sobiks sellesse konteksti. Teine asi on see, et puhtalt minu isiklik helikäekiri on liiga pikk selle kolme minuti jaoks. Ma ei suuda mahutada oma asju ja mõtteid sinna," selgitab Alen Veziko. "Aga kui ma leian laulu, mis sobib, siis ma kindlasti lähen."

Üldiselt on ta arvamusel, et Eurovisioni muusika on rohkem mainstream - selle all peab ta silmas klassikalist poplugu. Lordi võitu 2006. aastal nimetab ta pigem erandiks, mis kinnitab reeglit.

Kuna muusikat on läbi aegade eurolaval olnud seinast seina, siis leiab Alen, et edu võti on teistest lauludest millegagi eristumine.
Allikas: Õhtuleht

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar